Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

8 Kasım 2012 Perşembe

The Vampire Diaries - Season 4, Episode 4


Aksanına bittiğimin Klaus'u yine yaptın yapacağını, Rebekah'ya üzülmeye başladım desem. Yine, yine harika bir bölümdü. Doyamıyorum yahu diziye. Çok ilginç şeyler oldu. Hele bir şey varki yerimden zıplayıp "Ohh!. My god!" diye bağırmışım. Annem de ne oluyor diye yanıma geldi. Neyse efendime söyliyeyim her bölümü acayip bir yerde bitirmeyi başarıyorlar. Allahtan bu bölümü anca izleye bildim iyi oldu yani  yeni bölümü fazla beklemeyeceğim.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

Şimcik hani geçen bölümdeki "Beşli" vardı ya. Amanın neydi onlar yahu resmen taş.

Bakınız; gerçi çok net değiller ama.

  
Yahu insan acık daha fazla gösterirdi şunları, hevesim kursağımda kaldı. Beşliler çok eski zamanda ortaya çıkmış vampir avcılarıymış. Vücutlarında dövmeler var bunları bir cadı bu hale getirmiş. Dövmeleri bir harita ve harita sizi şoka uğratacak bir yere götürüyor. TEDAVİ (işte burada bağırdım).

Elena'dan bahsetmek istemiyorum sürekli mızmızlanıyor iyice gıcık olmaya başladım. Damon'ımı da üzüp duruyor kazığa oturtucam en sonunda. 

Hem Damon'dan yardım istedi hemde ben senin gibi olmak istemiyorum demez mi, gıcık şey. Yeni bölümde neler olucak acayip merak ediyorum. 

Şu Klaus yokmu öldürecek beni, onun içinde iyi bir yan olduğunu biliyorum bence Caroline çıkartacak o yanını meydana ama bakalım ne zaman.


 Bölüm Müzikleri:

AWOLNATION  - Kill Your Heroes
Hard-Fi - Sweat
Anders Magna - Glamour
Calvin Harris - Feel So Close (Benny Benassi Remix)
Olivia Broadfield - Happening
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...