Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

27 Kasım 2012 Salı

Şafak Vakti Part 2 ~ The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2











Alacakaranlık Efsanesi: Şafak Vakti Part 2
 
Efsanenin son filminde heyecan doruğa çıkıyor. Bella ve Edward'ın kızı Renesmee doğduktan sonra,  Cullen’lar Renesmee’yi ve tüm aileyi Volturi ile karşı karşıya getirecek bir yanlıştan korumak için diğer vampir klanlarını  bir araya getirme çabasına girerler.

Evet bir seriyide böylece bitirdik. Filmi orjinal dilinde izledim. En çok hoşuma giden yanı müzikleri oldu, gerçekten harika parçalar seçmişler. Cast geçişinide çok güzel yapmışlar. Filmin, Bella'nın ninnisiyle başlamasıda çok hoştu ayrıca. Kısacası beğendim filmi bu sefer becerebilmişler. Seri sonuna yakışır bir film olmuş.


İlginç bir vampir kadrosu vardı. Renesmee'de ne cici bir kızdı öyle.


Ben kitap serisine ilk filmi izledikten sonra başlamıştım. En çok ilk filmi beğeniyordum (Twilight ~ Alacakaranlık). 35656656 kere izlemişimdir yani o derece. İkinci film (New Moon ~ Yeni Ay), üçüncü film (Eclipse ~ Tutulma) ve dördüncü filmin ilk partı (Breaking Dawn Part 2 ~ Şafak Vakti Part 1) beğenmediğim filmleriydi. Çünkü filmleri kırpa kırpa resmen kuşa çevirmişlerdi izlenecek pekte bir yanları kalmamıştı bana göre.

Bunda da öyle yapacaklar diye korktum. Mesela Bella'nın, Emmet'le yaptığı bilek güreşini acaba koyacaklarmı diye düşünüp duruyordum.


Neyseki orayı kesmemişler. Tabi yönetmenlerin ne kadar etkili olduğunuda bir kez daha anlamış bulunuyorum. Her filmin yönetmenleri farklıymış araştırdım. Bill Condon bu filmin yönetmeni, ilk partı becerememişti ama bu partı toparlamış, kendisine tebriklerimi koyuyorum. Ara ara durgunlaşsada sondaki savaş sahneleri süper olmuştu. Nedendir bilmem ama o sahnelerde çok hüzünlendim özelliklede kurtların öldüğü yerlerde. Lafın kısası izlemek için daha fazla beklemeyin.

Soundtrack List:

01. Passion Pit - Where I Come From
02. Ellie Goulding - Bittersweet
03. Green Day - The Forgotten
04. Feist - Fire In the Water
05. The Boom Circuits - Everything and Nothing
06. St. Vincent - The Antidote
07. POP ETC - Speak Up
08. Iko - Heart of Stone
09. A Boy and His Kite - Cover Your Tracks
10. James Vincent McMorrow - Ghosts
11. Paul McDonald & Nikki Reed - All I’ve Ever Needed
12. Reeve Carney - New For You
13. Christine Perri - A Thousand Years (Part 2) (Feat. Steve Kazee)
14. Carter Burwell - Plus Que Ma Propre Vie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...