Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

26 Kasım 2012 Pazartesi

Revolution - Season 1, Episode 1


Başlangıç için iyi bir bölüm olduğunu düşünüyorum. Her ne kadar elektirk kesintisi üzerinde duracaklarını düşünsemde aslında öyle olmadı. Şimdilik izlenebilir olduğu görüşündeyim ama ileriki bölümlerde neler olacak bilemem. Yanlış hatırlamıyorsam dokuz bölümün yayınlanmış olması lazım. İzledikçe bölümler hakkındaki yorumlarımı okuyabileceksiniz.

Yazının bundan sonraki kısmı ciddi "Spoiler" içerir.

Dizi  elektriklerin kesilmesi, bütün elektronik cihazların kapanması (buna otomobillerde dahil) ile başlıyor. Daha so nra aradan 15 yıl geçtiğini görüyoruz. Dünya ilk çağlardaki haline dönmüş. Şehirler yıkılmış hükümetler düşmüş. İnsanlarda bir şekilde yaşamaya çalışıyor. 

Charlie'nin annesi ölmüş. Babası ve erkek kardeşi Danny ile birlikte küçük bir köyde yaşıyorlar. Köye Milisler adını verdikleri bir grup geliyor. Bunlar elektrik kesintisinden sonra kurulmuş askeri bir grup. 

Charlie'nin babası ve onun erkek kardeşi Miles'ı aradıklarını söylüyorlar. Ben gitmeye karar veriyor fakat oğlu Danny işleri karıştırıyor. Ben vuruluyor, Danny ise Milisler tarafından tutuklanıyor. Charlie bu olaylar olurken köy dışındaydı koşarak geliyor. Babası amcasından bahsediyor onu bul, Danny'i kurtarmana ancak o yardım edebilir diyor. Charli iki kişiyle yola çıkıyor. Yolda Nate adında bir çocukla tanışıyor. Kamp yaptıkları sırada bir grup haydut tarafından saldırıya uğruyorlar. Nate Charlie'ye yardım edince onuda yanlarına alıyorlar. 

Chicago'ya gidip amcasını buluyorlar. Fakat o yardım etmek istemiyor. Sonra Nate'in Milislerden olduğu ortaya çıkıyor ve işin içine bolca aksiyon giriyor. Miles bütün Milis askerlerini öldürüyor. Charlie'de umulmadık anlarda ona yardım ediyor. Sonra beraber hareket etmeye karar veriyorlar. Tabi bu arada Danny'nin kaçma girişimi oldu. Bir evin yakınlarına geldiğinde yerden polenler kalktı ve astım krizine girdi. Bir kadın ona yardım etti ama Milislere yakalandı gene. 

Sonu çok ilgi çekiciydi. Kadın bir kolye sayesinde elektrikleri çalıştırabildi ve fii tarihinden kalma bir bilgisyarda biriyle konuştu. Gelecek bölümü merak ediyorum.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...