Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

17 Ekim 2012 Çarşamba

Ejderha'nın Yemini (Gece Evi Yan Serisi #1) - P.C. Cast + Kristin Cast



Zoey işaretlemeden ve eve gelmeden önce...
Lankford adında bir ejderha vardı. Aşk onu dönüştürdü,
Unutulması güç bir söz verdi ve karanlık onun peşinde!

Ejderha Lankfordun gizemli geçmişi Gece Evi serisinin yazarları
PC Cast ve Kristin Castın bu kısa romanında aydınlanıyor.

Bir Çaylak olarak İşaretlendi, aşkının esiri oldu,
acımasız bir düşmanla karşı karşıya...

Gece evi serisi hayranları... Ejderhanın Yeminini mutlaka okumalısınız...


Aslında Christine Feehan - Kara Büyü kitabını okuyacaktım ama acayip sıkıldığım için araya ince bir kitap sıkıştırayım dedim. Kitabı beğendim özellikle kısa olması çok iyiydi. Gece Evi serisini okuyorum ama bayıla bayıla değil. Özelliklede şu uzun ritüelleri yok mu, hava seni çağırıyorum, su seni çağırıyorum vb.  çok sıkıcı oluyor yani serinin ilk kitabından beri böyle ya kısa kes şunu hayır illa en ince noktasına kadar bileceğiz. 

Neyse fazla kaptırdım kendimi. Konumuza gelecek olursak. Gece Evi serisinden bildiğimiz, Kılıç Ustası olarakta bilinen Ejderha Lankford'un pek sevdiği karısı Anastasia'ya ettiği yemini okuyoruz. Kitap çaylak Jack'in cenazesi ile başlıyor. Ejderha'nın eşini daha  önceki kitaplarda bir Alaycı Kuzgun öldürmüştü hatırlarsanız. Burda Ejderha yeminini bozmak üzere ve karısının silüeti belirip yeminini tutmasını söylüyor ona, çok duygusal anlardı gerçekten. 

Sonraki bölümde 1800'lü yılların başlarına Ejderha'nın, Lankford Dükü'nün 3. oğlu Bryan Lankford olduğu döneme gidiyoruz. Bryan, sürekli babasını utandıracak şeyler yaptığı için, evlatlıktan redediliyor ve Amerika'ya gönderilmesini emrediliyor. Babasının adamları gemi ararlarken işaretleniyor ve Ejderha lakabını nasıl aldığını burda öğreniyoruz. 

Daha sonraki bölümde ise Anastasia'yı okuyoruz, çok genç olmasına rağmen bir vampir ve gece evinde profesör olmuş. Ejderha ile nasıl tanıştıklarını okumak hoşunuza gidecektir. Bence biraz daha aşklarını okumak hoş olurdu. İlk karşılaşmaları ve Anastasia'nın Erderha'yı bir çaylak olarak değilde gelecekteki halini görmesi çok hoştu. Daha sonra Ejderha'nın aslında neden alaycı kuzgunlardan bu kadar çok nefret ettiğini anlayacaksınız.  

Çok acıklı bir hikaye aslında genel anlamıyla bakarsanız. Ben beğendim kitabı. Kısa olması sebebiylede tam çerezlik bir kitap bence.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...