Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

29 Eylül 2012 Cumartesi

Uykusuz Geceler - Sherrilyn Kenyon

Sevgili okuyucularım,

Ölümsüz olmanın nasıl bir şey olduğunu merak ettiğiniz oldu mu? Ya insan avlayan vampirlerin peşine düşerek geceler geçirmenin? Sınırsız zenginliğe ve güce sahip olmanın? Benim hayatım böyle geçiyor ve bu hayat son derece karanlık ve tehlikeli. Binlerce insanı koruyorum ama beni kimse tanımıyor. Ve yaptığım işin her dakikasını seviyorum.

Daha doğrusu bir gece en korkunç kâbusuma kelepçelenmiş bir halde uyanana kadar böyle olduğunu düşünüyordum. Bu kâbus, tutucu olduğu kadar zeki, seksi, komik ve doğaüstü olan hiçbir şeyle, yani benimle ilgisi olmasını istemeyen bir kadın formundaydı.

Amanda Deverauxya olan ilgim savunduğum her şeyle ters düşüyor. Son kez âşık olduğumda sadece hayatımı değil, ruhumu da kaybettiğimi söylememe bile gerek yok. Fakat Amandaya her baktığımda tekrar denemek istediğimi fark ediyorum. Sevginin ve sadakatin hâlâ var olduğuna inanmak istiyorum.

Daha da önemlisi Amanda gibi bir kadının, savaş yaraları çok derinlere inen ve korkunç bir ihanetle kırılan kalbinin bir daha atmayacağından emin olan bir erkeği sevip sevemeyeceğini merak ediyorum.
Trakyalı Kyrian

Evet arkadaşlar dayanamayıp kitabın pegasus baskısınıda okudum. Erko yayıncılık baskısında sansürler var bazı sahneler kesilmiş denilmişti vakti zamanında o yüzden okumak durumunda hissettim kendimi.

Gelin görün ki ben arada pek fark göremedim şahsen ya Gece Yaşayanları uzun zaman önce okuduğum için unuttum ya da arada abartılacak kadar fark yok. Yine unuttuğum için olabilir ama sanki bu çeviride daha çok espiri varmış gibi geldi bilemiyorum ama.

Kitap tabiki güzel benim favori serilerim arasında bu seride ilk kitabımız Aşk Kölesiydi. İlk kitaptaki Julian'ı bu kitaptada arasıra olsa okuyoruz. Gece yaşayanları okumuş olan arkadaşlar konuyu bilirler ama kısaca özetliyeyim gene de;

Trakyalı Kyrian (Afet) efendime söyliyeyim Romalılar tarafından işkence görmüş ama öyle böyle işkence değil yavrum  kıyamam ona, çok sevdiği karısı tarafından kötü bir oyuna getirilmiş tabiri caizse satılmış.

En sonunda ölürken ruhu feryat etmiş bunuda tanrıça Artemis duymuş, ruhunu ona vermesi karşılığında hayatını ona geri verecek fakat artık Artemisin Karanlık Avcı ordusuna katılacak. Karanlık Avcılar kendileride vampir olmalarına rağmen vampir avlıyorlar.

Kızımız Amanda bir muhasebeci, özel güçleri olan bir ailesi var. Büyücülükle uğraşıyorlar ikiz kız kardeşi vampir avcısı ama kendisi normal bir hayat sürmek istiyor. Ta ki Karanlık Avcımız Kyrian ile eski bir fabrikada birbirlerine kelepçelenmiş olarak uyanana kadar.

Her ne kadar birlikte olamayacaklarını düşünselerde, birbirlerinden uzak duramadılar. Amanda, Kyrian'ın kabuslarının ve korkularının üstesinden gelmesini sağladı. Onu tekrar bir ölümlü yaptı ve mutlu son.
 
Gece yaşayanları okumayanlar, Aşk kölesi kitabını okuyanlar bence hemen okuyun bu kitabı ama Gece Yaşayanları okuduysanız zaman kaybı olur sizin için.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...