Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

30 Eylül 2012 Pazar

Pamuk Prenses ve Avcı - Lily Blake

Onun kaderi karanlığa son vermektir...

Kötü kraliçe doğaya meydan okur ve onun güzelliğini çalar.

Ama ondan daha güzel biri vardır, cesur yüreğiyle kraliçenin acımasız gücüne son verebilecek biri;
Pamuk prenses...

O, yaşamın ta kendisidir ve kader tarafından karanlık krallığı aydınlatması için seçilmiştir.

Göz kamaştırıcı güzelliğinin yanı sıra, acımasızlığıyla tanınan Kraliçe Ravenna ölümsüzlüğün peşindedir. Fakat amacına ulaşması için, kraliçenin kaderini değiştirecek güçteki "o" kalbi ele geçirmesi gerekmektedir; gözünü kırpmadan öldürdüğü kralın, genç ve güzel kızı Pamuk Prensesin kalbini...

Kraliçe bu görevi gerçekleştirmesi için korkusuz Avcı Erici görevlendirir. Pamuk Prensesi bulan Avcı, onun büyüleyici güzelliği karşısında ne yapacağını bilemez ve görevini yerine getirip getirmemekte kararsız kalır.

Acaba Eric kraliçenin isteğini gerçekleştirecek midir? Yoksa Pamuk Prensesi öldürmek yerine, onu krallığın bugüne kadar eşine rastlamadığı bir savaşçı haline mi dönüştürecektir?

Pamuk Prenses ve Avcı' yı hiç böyle görmediğinize eminim yetişkinler için güzel bir masal olmuş. Ben keyifle okudum çok akıcıydı bildiğimiz masaldan farklılıkları var tabi ama ana konu aynı. Filmi izleme fırsatım olmadı o yüzden kitapla aynımı gidiyor bu konuda yorum yapamayacağım. Yalnız kitabın sonu beni pek tatmin etmedi açıkçası, tamam bu kadar değişiklik yaptın bari sonunda da bi güzellik yapsaydın yani dimi.

Ve son olarakta Avcı canımsın diyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...