Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

30 Eylül 2012 Pazar

Melez - Jennifer L. Armentrout

Hematoi ırkı, tanrılarla yaratıkların soyu. İki Hematoi çocuğu Safkan sayılıyor ve tanrısal güçlere sahip oluyor. Hematoilerle ölümlülerin çocukları olan Melezlerde ise bu güçler yok. Bu melezlerin sadece iki seçeneği var: eğitimli birer Avcı olup iblis avlayabilir ya da Safkanların evlerinde kölelik yapabilirler.

Bir Melez olan Alexandria, yaşamını tuvalet temizleyerek geçirmek yerine tehlikeye atmaya razı ama bunu da yüzüne gözüne bulaştırabilir. Avcılık öğrencilerinin uyması gereken belli kurallar var. Alexin bu kuralların hepsiyle başı dertte ama en fazla birinci kural onun için büyük sorun: Safkanlarla Melezler arasında ilişki yasak.

Ne yazık ki Alex, Safkan Aidena çok fena âşık. Ancak bu aşk onun tek büyük sorunu değil; daha büyük bir sorun, okuldan mezun olana kadar hayatta kalmak ve bir Avcı olmak. Görevinde başarısızlığa uğrarsa ölümden ya da kölelikten de kötü bir son onu bekliyor: bir iblise dönüşmek ve Aidenın avı olmak.

Daha korkunç bir şey düşünülebilir mi?

Ah ah ne diyebilirimki harikaydı kitap. Çok beğendim ya Dex güzel kitaplar çıkartıyor ergen mergen hoşuma gidiyolar. Kesinlikle tavsiye ediyorum pişman olmazsınız. Bana vampir akademisini hatırlattı kitap ve ben böyle sevipte kavuşmaları imkansız olan aşıklara üzülüyorum yahu.

Konudan biraz bahsedecek olursam. Kızımız Alex melez Safkanlarla insanların çocukları oluyor bu melezler. Alex'in annesi safkan. 

Alex'in yetiştirilme tarzı Avcı olması yönünde, gayette başarılı. Fakat annesi onu yerleşkeden kaçırıyor ve 3 sene boyunca insanların arasında yaşıyorlar. Alex daha sonra kötü nedenlerle yerleşkeye geri dönüyor. Ama hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. 

Derslerden geri kaldığı için Aiden ona yardım ediyor. Aiden safkan tabisi birbirlerine karşı önlenemez bir çekim hissediyolar. Ama safkanlarla melezlerin birlikte olması yasak. Bu çok kötü ya bu kitapta baya güzel şeyler oldu diğer kitaplarını acayip merak ediyorum acaba kavuşabileceklermi neler olacak.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...