Ask.fm Fallow Me on Bloglovin Goodreads Join Us on Facebook Google Plus Instagram Youtube

menü

30 Eylül 2012 Pazar

Cadı ve Sihirbaz - James Patterson

Böyle mi başlıyor... yoksa böyle mi sona eriyor?

"Böylesi çok ağırdı. Bir şehir dolusu öfkeli yüz, kötü ruhlu bir suçluymuşum gibi bana bakıyordu. Stadyum hıncahınç doluydu. Yüz binlerce meraklı, umursamaz veya en azından kayıtsız yüzdü karşımdaki...
Ve gözleri, yaşlar içinde olmak bir yana, hafifçe nemlenmiş, buğulanmış bile değildi.
Kimse itiraz etmiyordu.
Kimse ayağını vurmuyordu.
Kimse yumruğunu kaldırmıyordu.
Aslında, devasa ekranlarda gerisayım devam ederken, bugün ailemin son günü olacak gibi görünüyordu.
Ağabeyim Whitin, bu işten son dakikada kurtulmanın mümkün olup olmayacağını merak ettiğini görüyordum. Annemin, ben ve Whit için sessizce ağladığını görüyordum. Babamın, son anlarımızda sefilce davranmanın bir anlamı olmadığını bana ve ağabeyime hatırlatırcasına gülümsediğini görüyordum...
Yalnız, anlatırken kendimi fazla kaptırıyorum. Dilimi tutamıyorum. Buraya, halka açık idamımıza gelene kadar, anlatılması gereken bir sürü şey var. En iyisi biraz gerilere gidelim…"

Bu hikaye, Whisty ve Whit Allgood kardeşlerin insanı afallatan hikayesi. Bir geceyarısı ailelerinden koparılıp alınan ve hapsedilen biri kız biri erkek kardeşler, cadı ve sihirbaz olmakla suçlandılar...

Yine yeni dünya düzeniyle ilgili bir kitap. Acayip akıcıydı kitap nasıl bitti anlamadım valla, çok hoşuma gitti kesinlikle tavsiye ederim beğenerek okuyacağınıza eminim.

Konusuna gelecek olursak. Hükümet seçimleri var ve bir parti kazanıyor seçimleri açık arayla, hükümeti kuruyorlar fakat bu hükümet öyle bildiğiniz tarzda bir hükümet değil. Dikta rejimi gibi bişey ama daha da kötüsü. Çok katı kurallar koyuyorlar. 

Çocuklara karşı düşmanlar ve bir kehanet var bununla ilgili ve o kehanet gerçekleşmesin diye bütün çocukları evlerinden toplayıp sudan sebeplerle idam ediyorlar. Ana karakterlerimiz Whit ve Wisty adında iki kardeş. 

Wisty'i cadı, Whit'i sihirbaz olarak suçlayıp bir gece evlerinden alıp hapishaneye tıkıyorlar, olaylarda bununla birlikte gelişmeye başlıyor. 

Kardeşlerin hapishanede yaşadıkları zorlukları sizde benim gibi sinir olarak okuyacaksınız muhtemelen. O kadar geri kafalılık varki yöneticilerde anlatamam hepsini tek tek boğasım geldi. Çok gıcıklardı.

Kehanet bu iki kardeşi ilgilendiriyor dünyayı kurtarmak onların ellerinde fakat güçlerinin farkında değiller güçlerine yeni yeni alışmalarını, sihirlerini denerken yaptıkları hataları gülerek okudum. 

Çok eğlenceli bir kitaptı kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ediyorum. Neler olup bittiğini kitapta okuyun anacım benden bu kadar.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...